Rozhovor s Petrem Rychlým

22.08.2009 03:17

 

 


 

 

Hlavu rodiny Griffinových, které můžete na Prima COOL sledovat od 23. srpna každý den v 19:00, nadaboval Petr Rychlý.

Jak se mu postava otce Petera na-mlouvala? Jak se mu za-mlouvá celý seriál?

A jaká byla jeho nejoblíbenější hračka v dětství? Dozvíte se v našem rozhovoru.

Je dabing kreslených seriálů hodně odlišný, od těch, které hrají živí herci?

Jak kdy. Každý seriál i film je jiný. Záleží na původních tvůrcích, jakou vytvoří atmosféru, jak si pohrají s tématem. Griffinovi se mi líbili moc, je to totiž kreslený seriál o životě. Už jsem daboval mnoho animovaných příběhů, ale při práci na nich jsme si s kolegy nejčastěji jen dráždili hlasivky všelijakými zvuky a skřeky. 
Griffinovi mi přijdou jiní, některé scény jsou tu až dojemné! Řekl bych, že tahle povedená rodinka bude víc bavit dospělé než děti. I když o situace, které rozesmějí snad každého, není nouze. Už jenom ta moje postava – táta od rodiny. Je sice často legrační, ale vedle toho má tolik hereckých poloh, že bych si ho klidně rád zahrál i na jevišti. Navíc tenhle povedený taťka, který pracuje v továrně na hračky, i zpívá. Mohl jsem si tedy s jeho dabingem pohrát a užít si ho se vším všudy.

Hravost k herectví jistě patří. S jakou hračkou jste si nejvíce vyhrál vy?

Byl to plechový samopal na baterku. Vydával zvuk střelby, kterou dokreslovalo červené světýlko v hlavni. Koupili mi ho rodiče, když byli na dovolené v Rusku. Na pískovišti jsem s ním byl král! Ale jenom do chvíle, než mě překonal kamarád, který měl samopal ještě lepší, ze západu. Dalším skvělým dárkem – ale to až později – bylo džínové oblečení, k němuž mi láska vydržela vlastně dodnes.

 

zdroj:prima-cool.cz

 

Zpět

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.